In onze showroom kunt u ook terecht met technische vragen over uw product

Onze medewerkers helpen u graag verder met het zoeken naar het juiste product, lossen eventuele technische probleempjes of defecten op.

Reparatieservice

Is een probleem of defect niet direct in onze showroom op te lossen, dan wordt uw product opgestuurd naar de fabrikant of deze komt bij u op locatie. Per e-mail wordt u op de hoogte gehouden van het verloop van het proces en u hoeft na de reparatie de deur niet nogmaals uit: indien nodig sturen we het product na de reparatie naar u op.

FRAMO

't Holland 5 
6921 GX Duiven
Tel: +31(0)26 311 42 93
Fax: +31(0)26 311 65 87
E-mail: info@framo.nl

Openingstijden

Maandag tot en met vrijdag
09.00-12.30 en 13.00-17.30 uur

Rabobank: 13.07.66.704
IBAN: NL82 RABO 0130766704
Swift/BIC: RABONL2U
BTW-nr: NL821815969B01
Kvk nr: 09051136