Wij vinden het fijn om persoonlijk contact te hebben met onze klanten

Service is één van onze belangrijkste maar ook sterkste punten binnen FRAMO. Heeft u een vraag of speciale wensen laat het ons weten, wij helpen u graag. Service verlenen gaat verder dan het netjes inpakken van een bestelling, het goed informeren van de klant over de status van de bestelling, alles is mogelijk. Het detecteren van een verkeerd geselecteerd product in uw bestelling of twee producten die niet in combinatie gebruikt kunnen worden, zijn allemaal zaken waar wij rekening mee houden. 

Door de uitgebreide praktijkervaring en kennis van producten kunnen wij u ook een passend advies geven. Natuurlijk kan er ook telefonisch een bestelling gedaan worden of per e-mail een bestelling versturen, dat mag ook! Wij zullen met goede zorgen uw bestelling in ontvangst nemen. Onduidelijkheden? U mag ons altijd bellen. Andersom zullen wij dat zeker ook doen.

De koffie of thee staat altijd voor u klaar. In de showroom kunnen wij samen met u de bestelling doornemen, of u komt even langs voor een vraag. Wij helpen u graag.

FRAMO

't Holland 5 
6921 GX Duiven
Tel: +31(0)26 311 42 93
Fax: +31(0)26 311 65 87
E-mail: info@framo.nl

Openingstijden

Maandag tot en met vrijdag
09.00-12.30 en 13.00-17.30 uur

Rabobank: 13.07.66.704
IBAN: NL82 RABO 0130766704
Swift/BIC: RABONL2U
BTW-nr: NL821815969B01
Kvk nr: 09051136